top of page

*שיחת ההתאמה וההמלצה בחינם, ללא התחייבות ונשמרת בדיסקרטיות מלאה.

המליצו לי על המטפלים שהכי מתאימים לי

ציפור, טיפול פסיכולוגי בחרדה, בטראומה ובדיכאון, בקשר לטיפול

רוצה לקבל המלצה לטיפול פסיכולוגי ולטיפול רגשי בחרדות, בדיכאון ובטראומות?

נתאים לך מטפלים פרטיים מנוסים בטיפול בקשיים כמו שלך, שקרובים לאזור מגוריך ושזמינים עכשיו לעזור לך!

בשיחת טלפון, מתאמת טיפול פסיכולוגי תקשיב לקשיים הספציפיים שלך, ותמצא לך מתוך מאגר של 500 מטפלים מוסמכים ומהיכרות אישית, את המאצ' המדויק עבורך!


למה לסבול אם אפשר לקבל המלצה לטיפול שיעזור לך?

כבר כמה זמן הבאסה משתלטת, אין לך חשק לעשות דברים ובכלל לחשוב שאפשר לצאת מהבור? המתח, הלחץ והחרדה מטרידים ולא מרפים ממך? הטראומה מהעבר תוקעת אותך וחוזרת שוב ושוב? אלו רק מקצת מהתיאורים שאנחנו שומעים ממי שפונים למרכז בקשר לטיפול.


במקום לבזבז זמן בחיפושים בגוגל, לקבל המלצות מ"שמועות" ולחשוף את הקושי שאולי מעורר בך בושה, אפשר פשוט לקבל המלצה מקצועית ואמינה שתתאים בדיוק לההעדפות שלך. נמליץ לך על מטפלים שבדקנו, שמנוסים בטיפול בקשיים כמו שלך ושקרובים לאיזור מגוריך. חיבור מדוייק לאנשי מקצוע מומחים בטיפול פסיכולוגי ובטיפול רגשי שנכונים בדיוק עבורך, יעזור לך לצאת מזה ולקבל כלים להתמודד עם הדיכאון, החרדה או הטראומה שכל כך מציקים לך.



קצת מהקשיים הנפוצים בחרדה, בדיכאון ובטראומה

לצערינו, רבים סובלים ממצבים של חרדה, דיכאון או טראומה. החדשות הטובות, שטיפול מקצועי ממטפלים שמתאימים לך, יכול להיות מאוד אפקטיבי. אנשים רבים פונים אלינו למרכז, ומבקשים המלצה שאפשר לסמוך עליה במגוון של קשיים, לדוגמה במצבים הבאים:



יש עוד הרבה מצבים בחיים שעלולים לעורר חרדה, טראומה ודיכאון. לצערינו, קשיים אלו לרוב מאוד משולבים ומעוררים באופן טבעי גם תחושות של בדידות, אשמה ובושה. הם פוגעים באיכות החיים ולעיתים גם בתפקוד. זו לא גזירת גורל, בטיפול נכון אפשר להרגיש הרבה יותר טוב!


רכיב עיצובי

מה מיוחד בטיפול בדיכאון, בחרדות ובטראומות? יש תקווה!

מתי הבאסה הופכת לדיכאון? בטיפול נכון אפשר לצאת מזה!

כולנו חווים מדי פעם מצבי רוח, דכדוך ועצבות. השאלה מתי הבאסה הופכת לדיכאון? ההגדרה של דיכאון מורכבת, אבל אם מרגישים עצבות מתמשכת, ריקנות, חוסר עניין והנאה בחיים, מחשבות אובדניות וכד', כדאי לקבל טיפול. חלק מהדכאונות מתפתחים סביב אירועי חיים קשיים וסביר שאפיזודות אלו יחלפו, אך חלק מהדכאונות מתעקשים להישאר ואולי יהפכו לדיכאון כרוני. בכל מקרה חבל לסבול, אפשר לצאת מזה! רוב הדכאונות חולפים לאחר אבחון וטיפול מתאימים.

מתי פחד הופך לחרדה שמרגישים אותה בגוף? אפשר לחזור לישון ולנשום

פחד זו הרגשה נורמלית ונחוצה. השאלה, מתי הפחד הופך לחרדה, להתקף חרדה, לפוביה או להפרעה כפייתית? החרדות מאוד נפוצות ובמקור יש להן המון סיבות הגיוניות, אך לרוב כשהן "קופצות לבקר" הן מאוד מבהילות ומרגישים את התסמינים בגוף. חרדות יכולות גם מאוד לבלבל, "בהתחלה מאוד נלחצתי זה ממש שיתק אותי, אז זה נרגע ועכשיו יש לי שוב". אם יש ספק אין ספק, כדאי לטפל גם אם עכשיו מרגישים הקלה. הטריגר שהפעיל את החרדה יכול לחזור חבל להימנע מפניו, כדי לקבל כלים כדי להתמודד עם החרדה.

הפצע נשאר, אך טיפול מאוד מקל על ההתמודדות עם הטראומה

חשיפה קצרה או ארוכה למגוון מצבי קיצון בלתי נסבלים עלולה להוביל לטראומה נפשית או פיזית. החשיפה לאירוע שמרגיש כמו נצח, עלולה ליצור תסמונות ולפגוע באיכות החיים, גם שנים אחר כך. רבים פונים למרכז ואומרים "הטראומה תקועה אצלי, ואני רוצה להשתחרר ממנה". טיפול מאוד מקל ועוזר להתמודד עם הטראומה.



איך אדע שאקבל המלצה מהיכרות אישית למטפלים שמתאימים לי?

סוד הצלחת הטיפול, בהתאמה ובכימיה לפסיכולוגים שיתאימו לאישיות שלך ושמנוסים בטיפול בקשיים כמו שלך. התחלת טיפול עם מטפלים רגשיים שיתגלו כלא מתאימים, רק עלולה להגדיל את החרדה והטראומה שלך ולשאוב אותך שוב לדיכאון.


מה מיוחד בשיטת ההתאמה שלנו?

איך נמצא לך חיבור למטפלים מומחים בטיפול בטראומה, בחרדה ובדיכאון?

במאגר שלנו 500 אנשי טיפול מוסמכים בתחומי טיפול רלוונטיים: פסיכולוגים, פסיכולוגים קלניים, עובדים סוציאליים, פסיכותרפיסטיים, מטפלים רגשיים, מטפלי CBT ומטפלים באומנויות.

בהתאם לצורך שלך נמליץ גם על מטפלים שמשלבים התמחות בגישות ובכלים כמו: מיינדפולנס, DBT ,ACT ,EMDR ביו-פידבק, גוף נפש ובודהיזם.

כל אחת ואחד מאנשי הטיפול שבמאגר מוכרים לנו אישית ועברו תהליך של מיון קפדני.

נמליץ לך רק על מטפלים בעלי ניסיון והתמחויות רלוונטיות בטיפול בקשיים כמו שלך.


החרדה, הדיכאון והטראומה לא יחלפו ללא טיפול מקצועי של מטפלים שמתאימים לך. טיפול קשוב ומקצועי יאפשר לך לקבל כלים ולצאת מהבור. טוב שאכפת לך מעצמך, הצעד הראשון כדי להרגיש יותר טוב מתחיל עכשיו!

אולי התובנות האלו גם יעזרו לך?

bottom of page