top of page

*שיחת ההתאמה וההמלצה בחינם, ללא התחייבות ונשמרת בדיסקרטיות מלאה.

המליצו לי על המטפלים שהכי מתאימים לי

ציפור, טיפול בילדים, בנוער ובמתבגרים, בקשר לטיפול

רוצה לקבל המלצה לפסיכולוגים ולמטפלים רגשיים פרטיים לילדים, לנוער או למתבגרים?

נתאים לך מטפלים מנוסים בטיפול בילדים בכל גיל, שקרובים לאזור מגוריך ושזמינים עכשיו לעזור לך!

בשיחת טלפון, מתאמת טיפול פסיכולוגי תקשיב לקשיים הספציפיים שלך, ותמצא לך מתוך מאגר של 500 מטפלים מוסמכים ומהיכרות אישית, את המאצ' המדויק עבורך!


למה לדחות את הטיפול בילדים ובנוער כשאפשר לקבל המלצה מקצועית?

ילדים ומתבגרים בכל גיל, מתמודדים עם ממגוון של קשיים רגשיים, התנהגותיים וחברתיים. לנו כהורים, חשוב שהיקרים לנו יסבלו כמה שפחות ושיתפתחו כמה שיותר בבית, בגן, בבית הספר ובכלל בחיים.


במקום לבזבז זמן ולקבל המלצות מ"שמועות" ניתן לכם פשוט המלצה מקצועית, אמינה ודיסקרטית שתתאים בדיוק לההעדפות שלכם. נמליץ לכם רק על מטפלים מוסמכים בטיפול בילדים שבדקנו, שמנוסים בטיפול בקשיים ספציפיים כמו שלכם ושקרובים לאיזור מגוריכם.



באילו מצבים טיפול לילדים, לנוער ולמתבגרים יכול לעזור? ועוד הרבה יותר

כשלא מטפלים בקשיים של הילדים הם גדלים איתם. לכל גיל יש את הקשיים האופיינים, ויש גם קשיים שקשורים למשפחה ולהורים. הורים רבים פונים למרכז בקשר לטיפול בשל קשיים עם הילדים ובני הנוער. המשותף לכולם שהם רוצים לקבל המלצה לטיפול שיעזור לילדים ולהם ביחד ולחוד. העיקר שתרגישו שזה בסדר ותתחילו לטפל. הנה קצת מהסיבות לדוגמה:



יש עוד המון קשיים בשלבי ההתפתחות של הילדים מהגיל הרך ועד גיל ההתבגרות וגם אחרי. החדשות הטובות, שטיפול מקצועי ודיסקרטי ע"י מטפלים בעלי ניסיון והתמחות בטיפול בילדים שמתאימים בדיוק לכם יכול לשנות את המצב ולעזור לכם וליקרים לכם.



איזה טיפול פסיכולוגי וטיפול רגשי עוזר לילדים?

האבחנה המדוייקת של "הבעיה", ההחלטה איזה טיפול מתאים לילדה או לילד הספציפיים והבחירה האם לטפל ישירות בילדים או להתחיל בהדרכה הורית, אלו החלטות מורכבות.

פעמים רבות לילדים קטנים ובכלל בוחרים בהדרכת הורים או בטיפול זוגי משפחתי, שהרי בבית מתפתחים הקשיים וההורים הם המטפלים הראשיים. במקרים אחרים בוחרים בטיפול ישיר בילדים ב"שיטות טיפול עקיפות" או בשילוב טיפול פסיכולוגי ושיחות לילדים גדולים שקל להם יותר לדבר. בכל מקרה, מומלץ לשלב הדרכת הורים, כדי שאתם ההורים תהיו מעורבים ותישארו בתמונה.

איך נדע שנקבל המלצה מהיכרות אישית למטפלים שמתאימים לילדים ולנו?

טיפול בילדים ובבני נוער דורש התמחות ספציפית, אך בנוסף לתעודות ולנסיון מאוד חשוב החיבור האישי של הילדים ושלכם למטפלים. התאמה מדוייקת תאפשר לילדים ולמתבגרים להרגיש בנוח, להיפתח בקצב שלהם ולשתף פעולה עם המטפלים.

נתאים לכם מטפלים פרטיים באזור, כדי שלילדים ולכם יהיה יותר קל להגיע ולשלב את הטיפול בעומס של עבודה, משפחה אחים וחוגים.


מה מיוחד בשיטת ההתאמה שלנו?

איך נתאים לך טיפול פסיכולוגי ורגשי לילדים ולמתבגרים?

במאגר שלנו 500 אנשי טיפול מוסמכים מכל תחומי הטיפול לדוגמה: פסיכולוגים חינוכיים, מטפלים רגשיים לילדים, מטפלים משפחתיים, מומחים בהדרכת הורים, מטפלים זוגיים, עובדים סוציאליים, פסיכותרפיסטיים ומטפלים ב-CBT לילדים ולנוער . לפעמים ילדים צעירים וגם בגיל ההתבגרות מתקשים להתבטא במילים. במקרים אלו עדיפות שיטות טיפול כמו לדוגמה: טיפול במשחק (Play therapy), טיפול בהבעה וביצירה, תרפיה טיפול באומנויות, טיפול בתנועה (לילדים ולמבוגרים), פסיכודרמה, ביבליותרפיה ועוד. כל אחת ואחד מאנשי הטיפול שבמאגר מוכרים לנו אישית, והם עברו תהליך של מיון קפדני. נמליץ לך רק על מטפלים בעלי ניסיון רלוונטי בטיפול בקשיים כמו שלך.


לרוב הקשיים של הילדים לא נעלמים, אלא רק גדלים אם לא מטפלים בזמן. מטפלים בעלי נסיון בטיפול פסיכולוגי ובטיפול רגשי לילדים יכולים ליצור שיפור משמעותי.

אולי התובנות האלו גם יעזרו לך?

bottom of page