top of page
  • תמונת הסופר/תמומחי בקשר לטיפול

למה מתווכים משיגים עסקה יותר טובה, ואיך זה קשור לטיפול רגשי, לטיפול פסיכולוגי או לטיפול זוגי?

עודכן: 1 באפר׳

למה כשרוכשים בית נעזרים במתווכים, ואיך מתאמת טיפול פסיכולוגי תתן לך המלצה למטפלת רגשית או למטפל רגשי שיותר מתאימים לך? איך מעורבות של גורם מקצועי שמכיר אישית את שני הצדדים יכול ליצור התאמה מדויקת יותר? מה היתרון בתהליך התיווך והייעוץ שיתן לך ביטחון שבחרת בטיפול זוגי, בטיפול פסיכולוגי או בכל טיפול רגשי מהאנשים שהכי מתאימים לך? גלו מה הקשר בין יד2 למאגר הבלעדי של 500 המטפלים המוסמכים של של מרכז בקשר לטיפול? רמז, אצלינו יש גם מתאמות טיפול מוסמכות שמנוסות ב"שידוכים".




למה מתאמות טיפול פסיכולוגי הן קצת כמו מתווכות מקצועיות ושדכניות רגישות? 

ידוע שמעורבות של מתווכים ויועצים מקצועיים בלתי תלויים, ממקסמת את העסקה. בדומה לכך מתאמת הטיפול הפסיכולוגי בשיטת ההתאמה של מרכז בקשר לטיפול, תתן לך המלצה למטפלים רגשיים (וכול סוגי המטפלים) שהכי מתאימים לך. מתאמת הטיפול היא קצת כמו מתווכת מקצועית שממפה ורואה את כל התמונה ואת כל הנכסים שבמאגר, וכמו שדכנית דיסקרטית שמכירה ורואה אותך ויודעת למצוא את המאצ'.

במרכז המומחים בקשר לטיפול פיתחנו מודל התאמה מיוחד, שעוזר למצוא את החיבור המדויק בין המטפלים, לאנשים שרוצים בטיפול (הפונים, המטופלים הפוטנציאליים). הכימיה והחיבור האישי בינך לבין המטפלים, הם אחד המפתחות להצלחת הטיפול. זו הסיבה שאנחנו במרכז מתמחים ב"שידוך" הנכון, ובהתאמה רגישה ומקצועית שתיצור קשר טיפולי שיעזור לך.


בטיפול פסיכולוגי לסוגיו אנו יותר חשופים, יותר פגיעים ועלולים להתאכזב. הגיוני שחשוב לנו למצוא מטפלים שמנוסים בטיפול בקשיים הספציפיים שלנו ושבאמת יתאימו לנו מכל הבחינות.  


חסר בארץ מרכז מקצועי שמכיר אישית את כל אנשי הטיפול ושמתמחה ביצירת התאמה מקצועית וכוללת לפי ההתמחויות, שיטות הטיפול, ההתאמה האישיותית והאזור בארץ.


אנחנו במרכז בקשר לטיפול נותנים מענה לצורך, ופועלים כמו "מתווך" מקצועי ורגיש.  


איך תיווך אמין יתן לך המלצה למטפלים מהיכרות אישית ולא מ"שמועות"?

רבים מאתנו מרגישים בצורך בטיפול כבר הרבה זמן (אפילו שנים), אך דוחים את התחלת הטיפול מסיבות רבות. הקושי לקבל המלצה אמינה מהיכרות אישית למטפלים רגשיים, פסיכולוגים או מטפלים זוגיים שיתאימו לי ולנו, הוא מאוד מרכזי. 

כמו שקשה למצוא בית שיתאים לכל הדרישות ושלא נגלה "הפתעות" אחרי ששילמנו ונכנסו לדירה, כך נרצה לדעת שלמטפלים יש את ההתמחויות, הניסיון בקשיים כמו שלנו ושנוכל לסמוך עליהם. 


הבעיה, כשרובינו לא מכירים אישית מטפלים מתאימים. לפעמים לא נעים לבקש מחברים המלצה או שגם הם לא מכירים מטפלים מתאימים. החיפוש בגוגל ובאתרי מטפלים גם עלול להיות מבלבל, ולא להביא לבחירה המדויקת של המטפלת הרגשית או המטפל הרגשי שמתאימים לך.


כאן בדיוק נכנסים ה"מתווכים" שמכירים היטב את כל מאפייני הנכסים ואת בעלי הבתים. כך גם מתאמות הטיפול שלנו, מכירות באופן אישי את כל 500 המטפלים (בכל סוגי הטיפולים) שבמאגר שלנו. מתאמות הטיפול הפסיכולוגי הן מטפלות מוסמכות, שיכירו אותך אישית בשיחה טלפונית, יקלטו את ההעדפות והצרכים המיוחדים שלך, וידעו להתאים לך מטפלת רגשית או מטפל רגשי שמומלצים בדיוק עבורך. זהו חיבור מקצועי מתוך היכרות אישית הדדית עם שני הצדדים, ולא מ"שמועות".


היתרונות של תיווך מקצועי - הביטחון שבחרת בטיפול רגשי שמתאים לך 

בתהליך של תיווך ומעורבות של גורם מקצועי חיצוני שרואה אותך יש כמה יתרונות בולטים. אלו יבטיחו שאכן תתקבל המלצה למטפלת רגשית או למטפל רגשי שהכי מתאימים עבורך.


ביטחון בהמלצה מהיכרות אישית הדדית, איתך ועם כל אחת ואחד מהמטפלים 

מצד אחד, בדקנו בקפידה ואנחנו מכירים אישית את כל סוגי המטפלים המוסמכים שצרפנו למאגר. מצד שני, מתאמת הטיפול הפסיכולוגי שהיא אשת טיפול מוסמכת, תכיר אותך בשיחת טלפון קשובה ורגישה, תקלוט את מכלול הצרכים וההעדפות שלך ותיצור את החיבור שיתאים לך אישית. 


התאמה מקצועית מתוך ניסיון טיפולי שרואה אותך ואת כל הצרכים שלך 

מתאמת הטיפול הפסיכולוגי שהיא אשת טיפול מנוסה, תקשיב לך ברגישות, ותקלוט אותך ואת מכלול הקשיים והבקשות שלך, גם מעבר למילים. ההקשבה המקצועית וההבנה הטיפולית של הצרכים השלך תאפשר לנו לדייק בבחירת המטפלים מכל הבחינות: ההתמחויות, שיטות הטיפול והגישה, הניסיון בטיפול בקשיים כמו שלך והכי חשוב החיבור האישי. 


שיחת ייעוץ קשובה עם מתאמת טיפול פסיכולוגי שתעשה לך סדר 

שיחת ההתאמה הסבלנית עם המטפלת הרגשית כבר יכולה להקל ולעזור לך לדוגמה: לעשות סדר, לכוון, למקד ולשים את האצבע. השיחה גם עוזרת לשתף בהתלבטויות, להפיג חששות וספקות ולהשיב לשאלות מטרידות לגבי תהליך הטיפול ומידת ההתאמה של המטפלת או המטפל עבורי. זה קצת כמו שיחה פתוחה עם יועץ בלתי תלוי שרוצה בטובתך.  


תיאום הציפיות והמידע שניתן לך כבר יפחיתו חששות ובושה 

האווירה הנעימה והלא מחייבת (אנחנו גורם חיצוני) תאפשר לך להרגיש בנוח לשאול שאלות מטרידות כמו: האם הטיפול בכלל יעזור לי? מי המטפלים שיבינו אותי? מתי כדאי להתחיל בטיפול ועד מתי אפשר לדחות? התשובות לשאלות אלו ואחרות והמידע שננגיש, יעזורו ליצור יותר וודאות, ולהגיע לטיפול יותר מוכנים, רגועים ובטוחים. 


אנחנו בצד שלך, אפשר לשאול חופשי הכל בלי להתבייש

היתרון שלנו כגורם מתווך - שאפשר לשאול בפתיחות הכול, גם שאלות שאולי נחשוש לשאול באופן ישיר את המטפלים. אותנו אפשר וכדאי לשאול הכל לדוגמה: מה מחיר הטיפול, יש תעודות והסמכות, מה הניסיון בקשיים ספציפיים כמו שלי, איך זה עובד, צריך להגיע ביום ובשעה קבועים? 

התשובות לשאלות אלו ואחרות יפחותו חששות, יכינו אותך לטיפול ויעזרו לך להרגיש יותר ביטחון לצאת לדרך. 


יש לך כתובת אכפתית ומחויבת, תמיד אפשר לחזור ולהתייעץ

תמיד אפשר לפנות ולקבל המלצה חדשה, קצת כמו אחריות. לפעמים הטיפול "נתקע", משהו לא מסתדר, "אין חיבור" או שהצרכים משתנים. במצבים כאלו כדאי לחזור ולפנות עלינו, להתייעץ ולהתלבט בצורה דיסקרטית וחסויה. ביחד נבין מה לא הסתדר בטיפול הקודם ונחשוב על חיבור חדש שיעבוד בשבילך.  


המאגר היחיד בישראל של 500 מטפלים מוסמכים, כמו יד2 של מטפלים

קניה של בית זו החלטה משמעותית שדורשת תיווך מקצועי, המחייב היכרות מעמיקה עם הצד שמבקש ועם הצד שמציע. המפתח לתיווך של בתים תלוי במאגר איכותי, במגוון ובהיכרות אישית עם המאפיינים של כל הפרטים שבמאגר ובמקצועיות ההתאמה.


בישראל יש המון מאגרים של דירות, של דרושים ואפילו לשידוך זוגות, אך חסר מאגר איכותי ומרכזי של מטפלים ואנשי מקצוע. במרכז בקשר לטיפול יש לנו מאגר בלעדי של כ-500 מטפלים מוסמכים הפרוסים בכל הארץ. כל המטפלים הפרטיים שבמאגר מוכרים לנו אישית ועברו תהליך של מיון קפדני כולל בדיקת ההסמכות וההמלצות. לכל המטפלים שבמאגר תואר שני טיפולי והרישיונות המתאימים. המאגר כולל לדוגמה: מטפלים זוגיים, פסיכולוגים ומטפלים רגשיים בכל התחומים, בעלי התמחויות שונות, המתמקדים בטיפול במבוגרים, בנוער ובילדים ובעלי ניסיון טיפולי עשיר. 

ההיכרות האישית עם המגוון העשיר של סוגי המטפלים, שיטות הטיפול ומיפוי הניסיון הטיפולי בפועל של כל אחת ואחד - מאפשרים לנו לתת לך המלצה למטפלת רגשית או למטפל רגשי שיתאימו לכל ההעדפות שלך ולאופי האישי שלך. התאמה מקצועית ואישית של מטפלים רגשיים, היא קריטית להצלחת הטיפול הרגשי (מכל סוג) וליכולת שלנו להתחבר, לתת אמון, ולהיפתח לתהליך הטיפולי.  


השילוב הייחודי של מרכז בקשר לטיפול - מאגר בלעדי של מטפלים ומטפלות שמנוסות בהתאמות

ראינו שתהליך ההתאמה בין מי שפונה לטיפול, לבין המטפלת או המטפל מצריך "שידוך" מקצועי ורגיש. פעמים רבות, כדי שהחיבור הזה יצליח נדרשים גורמים מתווכים שמכירים את שני הצדדים, ומומחים בהתאמה המדויקת ביניהם. למתאמת הטיפול הפסיכולוגי יש תפקיד חשוב ביצירת המאצ' בינך לבין המטפלים. היא גם תייעץ, תכין ותשיב לכל השאלות, כדי שיהיה לך יותר קל להתחיל וכדי שהטיפול יעזור לך.



> > דברו איתנו או התקשרו 077-5215080 ונעזור לך ולכם למצוא את המאץ' למטפלים זוגיים, לפסיכולוגים, למטפלים רגשיים (בכול התחומים) שיתאימו ושמומלצים באזור.


 

bottom of page