top of page
  • תמונת הסופר/תמומחי בקשר לטיפול

למה בשיטת בקשר לטיפול תרגישו שההתאמה למטפלים הרבה יותר מדויקת? 3 סיבות שעובדות והמלצה מהיכרות אישית

עודכן: 1 באפר׳

כשאנחנו כבר מחליטים לעשות את הצעד ולהתחיל טיפול פסיכולוגי, טיפול זוגי או כל סוג של טיפול רגשי - חשוב שנרגיש שאנחנו בידיים טובות. עצם הבחירה במטפלת רגשית או במטפל רגשי שיתאימו לנו, שיקלטו אותנו ושידעו לעזור לנו, היא מפתח להצלחת הטיפול.

איך שיטת ההתאמה של מרכז בקשר לטיפול תתן לכם את הביטחון שתקבלו המלצה מדויקת למטפלים שהכי מתאימים ומנוסים בטיפול בקשיים כמו שלכם?

גלו 3 יתרונות שעובדים כבר יותר מ-17 שנים.


הכימיה, החיבור האישי וההתאמה לסגנון הטיפולי בינך לבין המטפלים, הם אחד המפתחות להצלחת הטיפול. זו הסיבה שאנחנו במרכז בקשר לטיפול פיתחנו שיטת התאמה שמבוססת על עקרונות אלו. מעל 17 שנים שאנחנו מתמחים ב"שידוך" המדויק, ובהתאמה רגישה ומקצועית שתיצור קשר טיפולי שבאמת יעזור לך. נתן לך המלצה מהיכרות אישית לא משמועות, שלא יהיו לך "תירוצים" לדחות את הטיפול.



#1 ביטחון במטפלים רגשיים ובפיסיכולוגים מומלצים מהיכרות אישית שעברו מיון קפדני  

כל המטפלים הפרטיים שהצטרפו למאגר שלנו נבחרו בפינצטה ועברו תהליך של מיון שכלל לדוגמה: ראיון אישי, בדיקת ההסמכות, הרשיונות, ההתמחויות, ההמלצות והניסיון הטיפולי בפועל. 


כנשות מקצוע בתחום הטיפול הרגשי, יש לנו את הכלים והיכולת להתרשם בפועל מהמקצועיות ומהניסיון של כל אחת ואחד מהמטפלים. תהליך הבדיקה וההיכרות האישית עוזרים לנו לבחור עבורך את המטפלים שהכי מתאימים לההעדפות שלך ומנוסים בטיפול בקשיים ספציפיים כמו שלך.


ההיכרות האישית ההדדית איתך ועם כל אחת ואחד מהמטפלים, היא הבסיס להתאמה מדויקת. החיבור הנכון והתחושה שמבינים אותך יאפשרו לך לתת אמון, לשתף ולהתקדם בתהליך הטיפול.


נמליץ לך רק על מטפלים מהיכרות אישית, שמוסמכים ומומחים בתחומים הרלוונטיים עבורך.


#2 בחירה מדויקת במטפלים הכי מתאימים ממאגר של 500 מטפלים מנוסים בכל הארץ


במרכז בקשר לטיפול יש לנו מאגר בלעדי של כ-500 מטפלים מוסמכים במגוון מקצועות הטיפול, שבדקנו בקפידה, בעלי תואר שני טיפולי ומנוסים בתחומים השונים של הטיפול הפסיכולוגי והטיפול הרגשי. המאגר האיכותי וההיכרות האישית מאפשרים לנו לבחור בדיוק את מי שהכי מתאימים לצרכים ולאופי הייחודי שלך. 

המאגר כולל לדוגמה:

  • מטפלים בהתמחויות ובהכשרות שונות כמו: פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, פסיכותרפיה, טיפול רגשי (מכל הסוגים), טיפול זוגי ומשפחתי, טיפול מיני, טיפול לילדים ולנוער, הדרכת הורים והתמחויות טיפוליות וקליניות נוספות.

  • מטפלים בשיטות טיפול ובגישות מגוונות כמו: טיפול CBT, טיפול דינמי, טיפול באומנות, טיפול דיאדי, AEDP ,EMDR, DBT, ACT, IPT מיינדפולנס ועוד המון כלים טיפוליים.  

  • מטפלים המנוסים בטיפול בקשיים רבים כמו: חרדות, דיכאון, טראומות, פוביות, אובססיות (OCD), קשיי קשב וריכוז (ADHD), אוטיזם, הפרעות אכילה, פגיעות מיניות, זהות מינית ולהטב"ק, התמכרויות, משברים, אובדן, שכול, חוסן ועוד המון אתגרים שהחיים מזמנים.

  • מטפלים לפי העדפות ספציפיות כמו: מטפלת אישה או מטפל גבר; מטפלים בכל הארץ; מטפלים דוברי שפות שונות (אנגלית, ערבית, רוסית, ספרדית, צרפתית וכד'); מטפלים דתיים או חילוניים; מטפלים המוכרים ע"י משרד הביטחון ו/או ביטוח לאומי.


מגוון המטפלים, ההתמחויות השונות, מבחר שיטות הטיפול, הגישות, הניסיון הטיפולי וההעדפות הספציפיות - מאפשרים לנו להתאים לך את המטפלת או המטפל שהכי מדויקים לצרכים שלך. 


#3 שיטת התאמה של בקשר לטיפול שעובדת 17 שנים, ומשלבת התאמה אישית וייעוץ טיפולי 

שיטת ההתאמה הייחודית של מרכז בקשר לטיפול כוללת: שיחת היכרות אישית עם מתאמת טיפול מוסמכת, והתאמה מקצועית, מתוך היכרות אישית עם מטפלים רלוונטיים העונים לצרכים הספציפיים שלך.


נתן לך המלצה למטפלים שמתאימים לההעדפות שלך, לסגנון הטיפולי שיעבוד לך, לניסיון בקשיים כמו שלך ולאישיות שתתאים לך.


  • מתאמות הטיפול מומחיות ביצירת חיבורים מדויקים 

ההיכרות האישית עם שני הצדדים והשיחה האכפתית והמקצועית, מאפשרות לנו לקלוט אותך. במערכת מתקדמת נאתר מטפלים שמנוסים בטיפול בקשיים כמו שלך ומומלצים עבורך.


  • הפניה מיידית למטפלים המתאימים שזמינים באזורך

בלי בזבוז זמן ואי-נוחות, נענה לך מיידית בטלפון במענה אנושי ומקצועי, ונתאים לך מטפלת או מטפל לפי העדפותיך, שזמינים עבורך באזור שלך. כך יהיה לך יותר קל לא לדחות ולהתמיד.


  • המלצה מהיכרות אישית ומיקוד מקצועי יתנו לך ביטחון 

רבים מאתנו חשים במצוקה, אך דוחים את הטיפול. הידיעה שיש לך כתובת שתראה אותך, ושיש על מי לסמוך, תתן לך עידוד ויותר ביטחון להתחיל בטיפול וקצת תכין אותך לתהליך.


  • 100% אמינות ודיסקרטיות שהפרטים שלך חסויים

טבעי שהפניה תעורר אצלך בושה וחשש. נקשיב ברגישות, ונשמור בסודיות את הפרטים שלך ואת כל מה שנאמר. אנחנו קצת כמו "מתווך" אמין וקשוב שאפשר לשאול אותו הכול.


בסיום שיחת ההתאמה מתאמת הטיפול תתן לך את הפרטים של המטפלת או המטפל המומלצים עבורך, כולל מיקום הקליניקה, המחיר וכל הפרטים שחשובים לך.


כשיש המלצה מקצועית מהיכרות אישית למטפלת או למטפלת, יותר קל לצאת לדרך

הקושי למצוא מטפלים שיתאימו לך מכל הבחינות מעלה הרבה חששות. בטיפול פסיכולוגי, בטיפול זוגי ובכל טיפול רגשי אנחנו יותר חשופים, פגיעים ומתקשים לתת אמון. אם לא נמצא את המאצ' למטפלים שיתאימו לנו מכל הבחינות, כנראה שלא נתחיל בטיפול ונמשיך לסבול או שנתאכזב ולא נתמיד בטיפול.


בקשר לטיפול הוא מרכז מומחים יחיד מסוגו בארץ, שבו אנחנו מכירים אישית כל אחת ואחד מאנשי הטיפול. אנחנו מתמחים בהתאמה אישית אנושית ומקצועית, בין מי שרוצים בטיפול, לבין מיטב המטפלים. ניתן לך המלצה למטפלים שמתאימים לך מבחינת ההתמחות, שיטות הטיפול, החיבור האישיותי, האזור בארץ וההעדפות הספציפיות שלך.

כשיהיה לך ביטחון שקיבלת כתובת מתאימה, אפשר יהיה להתפנות לתהליך הטיפולי, ולקבל כלים להתמודדות בתחומים שרצית.  



> > דברו איתנו או התקשרו 077-5215080 ונעזור לך ולכם למצוא את המאץ' למטפלים זוגיים, לפסיכולוגים, למטפלים רגשיים (בכול התחומים) שיתאימו ושמומלצים באזור.


 

bottom of page