top of page
  • תמונת הסופר/תמומחי בקשר לטיפול

טיפול פסיכולוגי וטיפול רגשי להפרעות קשב וריכוז - ADD ו-ADHD

עודכן: 22 ביולי 2022

מהו טיפול בהפרעות קשב וריכוז?

טיפול בהפרעת קשב וריכוז מתייחס לכל טווח הגילאים הסובלים מהפרעה זו, לצורכי למידה או עבודה , לשיפור מערכות יחסים בזוגיות או עם חברים ועוד. הטיפול מתבצע באמצעות שיחות, המשלבות גם כלים מגוונים הקשורים להקשבה לגוף, למחשבה, לסביבה , ניתוח אירועים, הבנת דפוסי ההתנהגות ואיתור חוזקות ואמצעים עוקפי מכשולים.


מרכז בקשר לטיפול, הטיפול מתאים לילדים ולמבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז
הטיפול מתאים לילדים ולמבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז

למי מתאים הטיפול בהפרעות קשב וריכוז?

הטיפול מתאים לילדים ולמבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז, אשר לעיתים סובלים גם מהיפראקטיביות במהלך הטיפול המטופל ירכוש תובנות חדשות לגבי היכולות והקשיים הספציפיים שלו, כמו גם הבנה של המחסומים הרגשיים כגון פחד או חרדה שהוא מתמודד איתם עקב אותם קשיים. בנוסף, המטופל ירכוש מיומנויות ודפוסי התנהגות יעילים שיקדמו אותו מול המטרות שחשובות לו. כמו כן המטופל יחווה תחושות חיוביות של אמונה בעצמיו ובקשר עם האחר, שכן החוויה הטיפולית מתרחשת באמצעות קשר מיטיב ומגדל.


מיהם המטפלים בהפרעות קשב וריכוז?

המטפלים שלנו נבחרו משום יכולתם לטפל בצורה מורכבת בהתנהגויות ששיפור קטן יכול לגרום לשינוי גדול. המטפלים שלנו יודעים לשלב כלים טיפוליים לטובת המטופל ובהתאם לגילו ולקשיים שהוא מתמודד איתם, והם ניחנים בכישורים בין אישיים גבוהים המאפשרים להם ליצור קשר משמעותי שתורם מאוד להצלחת הטיפול.

0 תגובות
bottom of page